Week 7: Beschuit met muisjes & ander goed nieuws - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Chantal Hansma - WaarBenJij.nu Week 7: Beschuit met muisjes & ander goed nieuws - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Chantal Hansma - WaarBenJij.nu

Week 7: Beschuit met muisjes & ander goed nieuws

Door: Chantal Hansma

Blijf op de hoogte en volg Chantal

20 Oktober 2013 | Hongarije, Boedapest

Na een week met bijna geen college naar een hele drukke week met elke dag college! Het verschil moet er zijn natuurlijk, maar wat zagen wij op tegen deze week! Woensdag hadden we zelfs college van 9 uur ’s ochtends tot 7 uur ’s avonds! Helaas geen spannende verhalen dus en ik wil jullie ook niet vervelen met hoe wij liggen te slapen tijdens college.. Erg interessant was het namelijk niet. Het niveau ligt hier nog steeds een stuk lager dan in Nederland en meer dan de helft van wat hier verteld wordt weten wij al of is simpelweg niet boeiend voor ons aangezien wij (en vooral ik) absoluut geen leraar willen worden. Voor mensen die de academische pabo doen is het misschien iets nuttiger.

We hebben nog wel IETS anders gedaan deze week: woensdagavond zijn we gezellig uit eten geweest bij Cantine met de ouders van Melanie die er deze week ook waren. De goulashsoep en het nagerecht waren erg lekker, maar ik neem nooit weer noedels met kip als hoofdgerecht daar.

Deze week kreeg mijn vriend ook een nieuw huisje aangeboden in Grijpskerk! Na veel twijfelen en na het huisje gezien te hebben, hebben we het toch maar gedaan. Het is lekker groot met 4 slaapkamers, een grote woonkamer, zolder, voor- én achtertuin en zelfs een keldertje. Vooral Diesell zal errrug blij zijn met de tuin haha.

Deze week zat ik ook vol spanning te wachten tot de puppy’s nou eindelijk geboren zouden worden van het hondje van mijn ouders. Mayka schiet eens op!! 18 oktober kwam er goed nieuws: de hondjes Mayka en Diesell zijn papa en mama geworden van 3 kleine meisjes! Ze zijn zooo schattig. In het weekend hebben we lekker uitgerust van de drukke collegeweek en heb ik de puppy’s via skype kunnen bewonderen. Volgende keer een uitgebreider verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Reisblog over (bijna) alles wat Nathalie, Melanie en ik meemaken in Boedapest tijdens de 4 maanden dat we hier studeren.

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 8998

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 16 December 2013

'Studeren' in Boedapest

Landen bezocht: